czwartek, 6 października 2016

Urocza opaska na głowę dla dziewczynki

Są takie dni w roku gdy na czapkę jest jeszcze za ciepło, ale, ze względu na wiatr, przydałoby się chronić dziecięce uszy. Dlatego właśnie we wrześniu uszyłam córeczce opaskę. Taka opaska to nie tylko świetne rozwiązanie aby osłonić uszy w okresie wiosenno - jesiennym, sprawdzi się także jako zwykła ozdoba do włosów dla starszej dziewczynki.

Opaska jest bardzo łatwa do wykonania, ja szyłam ją ok. 40 minut, ale tylko dlatego, że panience zachciało się bawić pedałem do maszyny i musiałam robić przerwy. 

Wykonana jest z tkaniny bawełnianej przez co materiał się nie rozciąga i zachowuje kształt, a dobre dopasowanie do małej główki zawdzięcza gumce z tyłu.



Póki co szykuję się do szycia dzieciom czapek, ale wiosną pewnie pojawi się na blogu kilka nowych opasek. Może już w towarzystwie małych kiteczek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz