poniedziałek, 26 września 2016

Kartki okolicznościowe cd.

Niedawno pokazywałam kartki i pamiątki jakie wykonałam z okazji ślubów (do obejrzenia tutaj), a dziś chciałam pokazać kartki zrobione z okazji narodzin oraz wyjątkowych, bo 1-szych urodzin bliskich mi dzieci.


Niewiele ponad rok temu na świat przyszła Natasza, której rodzice otrzymali ode mnie taką karteczkę. W środku oczywiście jest miejsce na życzenia. 


Tego roku w czerwcu, ta sama mała dziewczynka, dostała od nas życzenia w takiej postaci:


Kartka ma nadrukowany tekst, ale została także uzupełniona o odręczne, spersonalizowane życzenia i przekazana małej jubilatce.


Wraz z własnoręcznie uszytym małym słoniem do córeczki znajomych powędrowała taka oto skromna kartka.


I ostatnia wykonana przeze mnie - pamiątka na roczek.


Ponownie oprócz nadrukowanego tekstu zostawiłam miejsce aby dopisać własne życzenia.



Jak widzicie wykonanie takiej kartki nie wymaga ani wielkich umiejętności, ani wyszukanych materiałów. Wystarczy odrobina chęci i można przekazać życzenia w oryginalny sposób.

Ja uwielbiam otrzymywać ręcznie robione kartki i prezenty, a Wy?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz